הכירו אותי

מומחית למחלות אף אוזן גרון וניתוחי ראש צוואר עם התמחות-על בניתוחי אוזניים ובסיס גולגולת צידי במבוגרים וילדים. סיימתי את לימודי הרפואה באוניברסיטת תל אביב בהצטיינות, והתמחיתי במחלות וכירורגית אף אוזן גרון במרכז הרפואי שיבא. את התמחות העל שלי ביצעתי בארצות הברית, תחילה במחלקת אף אוזן גרון ילדים מהמובילות בעולם בבית החולים Cincinnati Children’s, ולאחר מכן בניתוחי אוזניים ובסיס גולגולת צידי בביה״ח של אוניברסיטת סינסינטי, מרכז שלישוני מוביל. בנוסף השתתפתי בקורסים והשתלמויות ללימוד שיטות כירורגיות מתקדמות וטכנולוגיות חדשות.  


כיום אני עובדת כרופאה בכירה במערך אף אוזן גרון וניתוחי ראש צוואר במרכז הרפואי רבין, שם אני עוסקת בניתוחי אוזניים ובסיס גולגולת, טיפול במחלות אוזניים, ליקוי שמיעה, סחרחורת, טנטון, טיפול בהפרעות של עצב הפנים וגידולים של האוזן ובסיס הגולגולת הצידי. כמו כן אני עוסקת בהוראת מתמחים וסטודנטים לרפואה ובמחקר. הצגתי עבודות בכנסים רבים בארץ ובחו״ל, ועד כה פרסמתי למעלה מ-30 מאמרים רפואיים.


הרפואה מתחדשת כל הזמן, ולכן טיפול מקצועי ומדוייק מתבסס לא רק על הכשרה ארוכת שנים אלא גם על התעדכנות בהנחיות הקליניות, תוצאות מחקרים, חידושי תרופות, מכשור וטכנולוגיות מתקדמות. אני מאמינה במתן טיפול אישי, מונגש, בגובה העיניים, המותאם אישית לכל מטופל ומטופלת. אני מלווה את רבים ממטופלי לאורך זמן, ומאמינה ביצירת קשר אישי, זמינות, ויחסי אמון עם מטופלי היקרים.


רפואת אוזניים היא מקצוע נפלא, המשלב הבנה מעמיקה בפיזיולוגיה של השמיעה ובאודיולוגיה, הכרה מדוקדקת של האנטומיה של האוזן ובסיס הגולגולת, וכירורגיה מיקרוסקופית עדינה ומדוייקת. ההתקדמות שחלה בהבנה ובטיפול במחלות אוזניים הובילה לפיתוח מגוון פתרונות ניתוחיים ולא-ניתוחיים, המאפשרים מענה רחב לבעיות אותן מציגים המטופלים. אני מזמינה אתכם ליצור קשר ולקבוע פגישת יעוץ, בה נוכל להכיר ולדון בטיפול המיטבי עבורכם.